Ünlü İsviçreli Saat ve Mücevher markası Piaget, 150. yıldönümünü, Abu Dabi Yatırım Ofisi (ADIO) altında Abu Dabi Retail ile ortaklık yaparak düzenlediği özel bir etkinlik ile kutladı. Lüks Emirates Palace Mandarin Oriental'de gerçekleştirilen "Essence of Extraleganza" Yüksek Mücevher sergisi, Piaget'nin olağanüstü sanat ve zanaatkarlık mirasını gözler önüne serdi.
Etkinlik, Maison’un cesur ruhunu ve yaratıcılığını kutlayarak, mirasının zamansız zarafetini modern tasarımın enerjik gücüyle birleştirdi. CEO Benjamin Comar, Piaget ile Abu Dabi arasındaki işbirliğinden duyduğu minnettarlığı ifade ederek, her iki markanın lüks ve yenilik konusundaki ortak vizyonuna dikkat çekti. ADIO’dan Noura Al Foulathi, bu işbirliğinin Abu Dabi’nin küratörlü lüks ve mükemmeliyet konusundaki taahhüdünü yansıttığını belirtti. Etkinlik ayrıca, Al-Sadu ve Talli gibi geleneksel el sanatlarını destekleyen Fatima Bint Mohamed Bin Zayed İnisiyatifi (FBMI) ile de işbirliği yaparak sosyal etkiyi ön plana çıkardı.
Piaget'in Orta Doğu, Hindistan ve Türkiye Genel Müdürü Petronille De Parseval, bu kutlamayı Piaget’in olağanüstü yolculuğunun ve Abu Dabi’nin kültürel canlılığının bir kanıtı olarak nitelendirdi.
“Always Do Better Than Necessary” (Her Zaman Gereğinden Daha İyi Yap) mottosuyla Piaget, gelenek, yenilik ve anlamlı işbirliklerini birleştirerek, olağanüstü mirasının bir sonraki bölümüne zemin hazırlamaya devam ediyor.